Because I'm happy

Idag har jag och barnen varit lediga och vi har haft en jättebra dag. Lång frukost framför tv:n, varit ute i trädgården flera timmar - jag har börjat klippa våra träd sen blev det även lite fönstermålning.

Vi har fått andra sängar (tusen tack Anneli och Michael), så nu har barnen fått våra. Hejdå till skumgummimadrass och ribbbotten som känns som det ska braka ihop när som helst. Nu har de ordentliga sängar och i eftermiddags åkte vi och köpte nya sängfötter och nya gosiga bäddmadrasser till deras sängar och det blev så bra.

Sen fick barnen hälsa på hos pappa på jobbet medan jag åkte till tandis. Herregud jag fick verkligen känna på att jag hade tänder i munnen, glad att de sitter kvar efter besöket.

Hem för att fixa klart sängarna och sen blev det pannkaksmaraton. Ibland önskar jag verkligen att dygnet hade fler timmar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0