Äntligen klippt

Efter dagishämtning gick vi hem och bara satte oss och myste i soffan. Käkade lite mellis och busade till det med popcorn mitt i veckan samtidigt som vi såg på ett av Elias favoritprogram "Fixa rummet". 

Sen tog jag äntligen mod till mig och frågade om jag fick klippa Leo. Hade egentligen tänkt att han skulle få klippa sig hos frissan första gången. Men nu gick han med på det så det var bara att köra. Så redig var han och så fin blev han. Och när man inte trodde det var möjligt blev han ännu lite likare Tom.

Kvällens middag blev dillstuvad potatis, kassler och sommargrönsaker. Middagen slutade med sång, gapskratt och kryptävling runt nedervåningen. Dessa stunder sparar man i hjärtat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0