Sooool

I helgen jobbar jag lite extra men slutade redan kl. 13 idag. När jag kom hem gick vi ut och satte oss på altanen och bara njöt av den underbara solen en lång stund. Efter lite mellis gick vi ut i trädgården.

Tyvärr har vi ju inte mycket till trädgård nu efter dräneringen och som det ser ut nu kommer det dröja innan markstenen är på plats och allt blir klart. Men nu fick vi verkligen lust att börja fixa i ordning det vi kan och göra det bästa möjliga av situationen. Tänk vad mycket lite sol kan göra!

Ikväll har mormor och morfar varit här och myst! Barnen har precis somnat och jag tänkte se på Mello-finalen.

Altanhäng:




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja men visst är det så! Solen gör allt mycket bättre. Och snart slipper man alla lager med kläder som ska på kidsen också. Trevlig helg!

2014-03-08 @ 20:09:32
URL: http://kreativ.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Åh vad skönt när de bara kan springa ut i sandaler och en keps :) Detsamma önskar jag er! Kram

2014-03-08 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0