Sol, trädgård och slipning

Imorse skulle jag fått en efterlängtad sovmorgon till 9 men självklart var jag klarvaken redan 8.15. Kom upp till nybryggt kaffe och en stunds prat i lugn och ro med Tom då barnen byggde koja på övervåningen.

Många timmar har vi spenderat utomhus idag, lekt på lekplatsen, gjort iordning ett leksaksskjul till barnen, gjort fint i det enda landet vi nu har kvar och emellanåt har en utav oss suttit i trappan och slipat.

När barnen somnat var mitt huvud helt slut men konstigt nog inte kroppen så det fick bli ett hårt pass på gymmet. Nu blir det en dusch innan vi kryper ner i sängen och kikar på en film (gissar att jag somnar på två minuter).

Ni är det finaste jag vet <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0