Äntligen på benen igen

Haha vi trodde vi hade klarat oss ifrån maginfluensan men inte då. I fredags kom den som en blixt och slog ner både mig och Leo. I lördags fick Elias det. Jag har aldrig mått så dåligt som denna gången och nästan hela helgen har jag tillbringat i sängen. Barnen piggade som tur va på sig väldigt snabbt, det är huvudsaken. Stor puss till Tom som har skött tvätt, disk, plock och även hunnit måla klart hall, trappa, hall!

I eftermiddag kände jag att det var dags att ta sig ut för att få lite luft. Medan Tom var inne och grundande golvet och trappen så hade jag och barnen några sköna timmar ute i solen. Lek i jordhögen, kurragömma och självklart massa bus på lekplatsen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0