Tjutande skratt

Nu kan jag verkligen säga att det är nedräkning här hemma. Jag har endast två pass kvar att arbeta och Tom har fem. Barnen går sin sista dag på förskolan imorgon sen har dom sommarlov! 

Alltid lika skönt att komma hem till familjen efter en arbetshelg. Mitt under middagen började vi sjunga julsånger, sen ropades det vattenkrig och vi rusade ut i trädgården allihop. De som var snabbast fick tag i vattenpistoler och vattenslang. En bra stund senare efter tjutande skratt gick vi droppande in allihop och tog en dusch ihop. Trångt med det gick! Ibland behöver man få vara helt knas och bara "balla ur", det är ju dessa stunder man kommer minnas.

Nu sover barnen så nu blir det film resten av kvällen. Vet ni hur mycket jag älskar min familj?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0