Söndag

Mysförmiddag blev det denna söndag. Så skönt att bara vara och glida runt här hemma med sina små rumpnissar.

Efter lunch bestämde vi oss för att ta en sväng med bilen. Vi åkte bara runt och kika lite på hus och det dröjde inte länge innan båda barnen somnat i baksätet.

När vi kom hem blev det mys i soffan och till Leos glädje gjorde jag en ny mapp till dom på Spotify med alla Astrid Lindgrens sånger. Sen var det dags att väcka pappsen och käka mellis.

Jag hade lovat Leo att vi skulle gå till lekplatsen på eftermiddagen. Det blåste storm och spöregnade men vad gör man inte för sina barn :)

Elias lekte frisör idag och jag bara satt och njöt i en halvtimme!




Kommentarer
Postat av: Momi

Till mig sa godingen han skulle jobba på dagis när han blir stor. Kanske extraknäcka som frisör kanske 😄

2014-02-16 @ 22:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0