Halsfluss it is

Efter ett besök hos jouren idag bekräftades det jag trott, halsfluss med antibiotika i 10 dagar som följd.

Jag och tjejerna hade tänkt gå ut idag och parta loss och skulle starta med förfest hemma hos oss. Men sitter här i min onepiece istället och försöker svälja lite vatten, nej jag är inte bitter.

Gossarna blev så ledsna när jag sa att jag skulle vara hemma så de inte behövde sova hos mormor och morfar. Så självklart fick de sova där ändå. Det är så tyst och tomt här hemma men jag ska försöka sova så mycket som det går tills imorgon och kurera mig.

Mina älsklingar var så rediga när de satt och väntade med mig på jouren trots att det tog tid. De har lekt som änglar hela dagen och man måste säga att de har fantasi:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0