Operation boosta kroppen

Jag är så less på att vara sjuk nu. 2 1/2 vecka, maginfluensa, förkylning, ont i halsen och allmänt kass. Och alltid ska det bli vid fel tidpunkt. I helgen ska vi ha Majfesten här hemma hos oss och det är lite förberedelser också ska vi sälja massor av kläder på bytesmarknaden som också är i helgen så det är mycket som ska märkas upp och sättas pris på.

Barnen är ju också tokförkylda så medans pappan jobbar kämpar vi oss igenom vardagen här hemma. Idag startade jag operation boosta kroppen. Jag har ätit massa vitaminer. Speciellt extra C-vitaminer, druckit massa vatten (mest levt på te de senaste dagarna) och bara försökt att dra ner på tempot lite. För på lördag tänker jag nämligen känna mig pigg och jag tänker se till att det blir en helt underbar kväll tillsammans med våra vänner!

Vattenmelon blev det till eftermiddagens mellis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0