Konstig känsla

Vilket underbart väder det varit idag! Startade imorse med en PW och intervaller innan Tom skulle åka till jobbet. Sen satte jag och Leo oss på altanen och åt frukost. Då Elias vaknat gick vi ut. Jag hade lovat barnen att de skulle få bada om det var fint väder. Så jag blåste upp poolen och gick några vändor med hinkar och fyllde på varmt vatten. Att se deras glädje när de tog sats, sprang det snabbaste de kunde och bara slängde sig i poolen, om och om igen, det är oslagbart!

Innan det var dags för jobb körde jag barnen till farmor och farfar. T är på jobbfest och jag börjar jobba imorgon bitti igen så de sover där i natt. Känns så tomt här hemma, en konstig känsla.

Det kommer bli mycket bad i sommar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0