Grillväder?

Idag när vi var och handlade blev Tom sugen på grillat. Så vi köpte med oss lite hem och vem säger att det inte går att grilla när det spöregnar? Tom stod under taket bakom garaget och skötte grillningen, barnen lekte i regnet och vattenpölarna och jag var inte och förberedde potatisgratängen och dukade.

Blev väldigt trött efter lunchen men efter ett kvart på soffan fick jag sakta men säkert tillbaka energi och sent i eftermiddag bestämde jag mig för att börja städa!? Enligt vädret ska det visst bli fint i helgen så lika bra att få det gjort nu för något säger mig att vi inte kommer vara inomhus många timmar då!

Dags att fixa det sista innan hjärtat väntas hem från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0