Jag har det allt bra

Tisdag idag och denna vecka innebär det ledig dag på mitt schema och jag klagar inte.

I förmiddags åkte jag in till stan och shoppade lite till mig själv på Sani och Lindex samt en ny pool till barnen då den gamla börjar ge sig. Barnen och Tom tog en cykeltur och lekte på lekplatsen under tiden.

Leo ville inte vila idag vilket händer lite då och då nuförtiden så då blir det tidigt i säng på kvällen istället. Men har har klarat eftermiddagen hur bra som helst och nu sover båda barnen redan!

När Tom åkte till jobbet i eftermiddags fixade jag ihop poolen och fyllde med vatten. Helt plötsligt hade tre timmar redan gått och det var dags att gå in och äta kvällsmat.

Vi hade också en sån här när vi var små:


Kommentarer
Postat av: Momi

Nostalgi!! När mina älsklingar bada i en sån. ❤ Vet att liten Ida hade problem att komma över kanten nåt tillfälle 😉😄

2013-07-16 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0