Happy birthday

Så då har man blivit 26! Haft en underbar dag som började med sång och presenter från mina killar. Efter en frukost på altanen åkte vi iväg och badade några timmar. På vägen hem köpte vi med oss taimat, mums! Sen slappade vi ute i några timmar innan det var dags för kalas.

Vi bjöd på nutella-semifreddo, så gott! Blev jätteglad över presenterna, tack så mycket :)

Efter barnen hade lagt sig åkte jag in till gymmet. Helt själv var jag (tydligen inte så många som tränar kl. 20 en fredag :) så på med hög musik och jag fick även inviga mina nya träningshandskar som var en utav presenterna från hjärtat.

Det har varit en helt perfekt dag och jag kommer somna gott ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0