Vår jul

Dagen före julafton åkte vi till Toms föräldrar för att fira jul. Även hans syster och Ken var där. God mat och massa julklappar. Tomten var verkligen en favorit och barnen delade ut slängkyssar för varje julklapp de fick. Barnen var överlyckliga och fick vara uppe extra länge såklart.

På julafton firade vi hemma hos oss. Mamma, Dante och syster med familj kom hit. Massa god mat och julgodis. Även denna dag kom jultomten med massa paket.

Barnen fick allt de önskade sig: brandbil, grävmaskin, traktor med släp, Emilkläder, cd-skivor, rundbalspress, höbalar, kassaapparat, halsband, fiskespel, kundvagn, lera, mikrofon, memory, tröja, Jake och piraterna skepp, film och varsin surfplatta. (Jag har säkert glömt något).

Juldagen spenderades hemma i lugnets vrå med undantag från en liten utflykt till skogen.

I eftermiddag intog jag och Marie mellandagsrean i Skövde och jag är så nöjd över alla fynd :)

En helt perfekt jul har vi haft och snart återgår vi till vardagen igen. Barnen har lov hela nästa vecka också så då ska vi nog passa på att hitta på lite roliga saker emellan jobben!

En ursöt Elias i min onepiece:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0