Tacksam

Igår var barnen hos farmor och farfar hela dagen pga av att våra jobb krockade denna helgen. Där fick de bada och göra marsipangrisar!

Emellan mina arbetspass igår hann jag hem till familjen och för att träffa syster med familj och mamma och Dante som varit utomlands en vecka. De bjöd på jultårta och vi fick även lite presenter från resan.

Idag hade jag tagit semester men fick ändå jobba då det är mycket sjukt på jobbet just nu. När jag slutat ringde Tom och sa att han och barnen var på väg att möta mig med snowracern. Ett litet stopp på lekplatsen blev det och när jag kom hem fick jag en överraskning, de hade klätt granen och den var så fin!

Nu är även alla tomtarna uppe så de kommande två veckorna fram till jul får väl ägnas lite åt bakning.

Kärlek <3




Min familj betyder allt för mig och 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0