En vanlig tisdag som blev speciell

Började dagen med en sovmorgon till 6.50. Efter en gröt och äggfrukost åkte jag och barnen in till Gula villan. Vi har nog inte varit där på närmare ett år men Elias har länge pratat om att han vill dit. Fika, dega, måla, leka, sångstund, behöver jag skriva att barnen var nöjda?

På eftermiddagen gick vi ut och gjorde årets första snögubbe och ljuslykta. Sen gjorde vi Rocky roads som vi ska försöka spara till julafton :) De blev så goda!

När Tom lagt barnen skickade jag in honom till tv:n och serverade en öl. Sen lagade jag en överraskningsmiddag: pasta med bacon och ädelostsås med vitlöksbaugett, mums! Ibland behöver man lyxa till det i vardagen och få ägna lite tid bara till varandra. 

Klipper marschmallows till godiset: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0