Svårt att somna, tidig morgon

Igårkväll hade Elias jättesvårt att somna. Det tog närmare bestämt 2 1/2 timme. Varav den sista timmen la jag mig bredvid honom då jag tänkte att hann skulle komma till ro. Resulterade självklart i att jag också somnade :) Vaknade upp lite efter 23, gick yrvaket ner, tog en snabbdusch och somnade sen om.

Man kanske kunde tro att Elias skulle ta sig en rejäl sovmorgon idag då men nej, kl. 05 kom han ner till oss och var hur pigg som helst! Så nu kör vi igång den här dagen!

Igår kom Emma, Harry och William hit och hälsade på. Jag och Elias hjälptes åt att göra chokladbollar med färgat pärlsocker.


Kommentarer
Postat av: Momi

Yammi!! :)

2012-05-23 @ 19:32:48
Postat av: Emma

Oj. Det blev inte många timmars sömn för honom...

Tack för fikat, det var goda.monsterbollar ;-)

2012-05-23 @ 21:57:46
URL: http://lilljantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0