Stanna upp...

Igår läste jag något som berörde mig starkt och det tog en timme innan jag slutade gråta. Som förälder är mardrömmen att det skulle hända ens barn något. Och ibland kommer verkligheten ikapp en om hur skört livet kan vara. Man ska uppskatta allt fint i livet och njuta av varje stund, glädjas åt framsteg och se motgångar som en lärdom och utveckling. Jag kommer fortsätta att varje dag uppskatta och visa kärlek till min familj och de som betyder mest i mitt liv. Jag kommer alltid visa mina barn hur oerhört mycket jag älskar dom <3


Kommentarer
Postat av: julia

va gärna med i min dagens blogg-tävling :)

2012-05-04 @ 10:35:35
URL: http://juliaviolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0