Samtal

Halv sex fick Leo välling imorse och somande sen om. Men inte jag, nopp, idag var jag väldigt pigg så gick istället upp och började torka golven! Man får passa på när man känner sig städsugen och dessutom var det rätt mysigt att gå och greja medans mina härtan låg och sov.

Imorse då jag lämnat Elias på dagis var det dags att ha samtal med en av hans fröknar, ett slags utvecklingssmtal. Och jag kan bara säga att det var en stolt mamma som gick därifrån! Vår underbara älskade, duktiga Elias <3

Dagen har förövigt bestått mysigt besök av Marie och Wille, planering inför minimässan på lördag, inlämining av bilen (så nu är ac:n lagad, skönt) solning och lekparkhäng med grannarna.

En väldigt bra dag med andra ord!


Kommentarer
Postat av: Momi

Du har väl aldrig trott nåt annat om världens bästa Drood <3<3

2012-05-03 @ 20:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0