Vattenkrig

Denna morgon startade vi med hög musik och massa dans hela familjen. Elias hoppade runt och sjöng: Dansa, Pausa =) Älsklingen har målat hela dagen lång och efter jobbet kom även farfar och hjälpte till, så nu är båda kortsidorna klara!! Jag och barnen har gått promenad, varit inne och trängts i mataffären, lekt i trädgården och de har badat i poolen. Eller, det ha jag ju också fått göra idag. Japp, det började med lite vattenskvätt och sen urartade sig det hela till ett stort vattenkrig. Jag och Tom sprang runt och hällde hinkar med vatten på varandra, Elias sprang efter och tjöt av skratt och mittemellan alla sprang Leo. Det hela slutade med att jag blev islängd i poolen. Familjekärlek när den är som bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0