Väldigt konstigt väder

Idag har Tom målat takfoten en sista gång och jag och barnen har varit i trädgården och lekt. Efter lunch gick jag och Elias på en PW och han somnade gott i vagnen. Sen ledsnade jag och Tom på att bara gå och vänta på att börja måla så vi gjorde en chansning och började med valvet som binder samman garaget och huset. Och oj vad det går undan när man har tidspress av regn i luften och barn som strax kommer vakna! Men vilket konstigt väder det har varit idag, jag har haft på mig allt från regnjacka till bikini!

Nu sitter jag och Elias i soffan och myser och väntar på att Leo ska vakna,
han har sovit i över 3 timmar nu, för då ska vi åka till syster en sväng och leka lite.

Frukostmys:


Kommentarer
Postat av: Karro

Usch ja dett aväder... Man vet inte vad man ska ha på sig... Regnkläder, underställ eller sommarkläder eller dunjacka...;-)

Kram K

2012-06-18 @ 20:58:46
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0