Gummistövlar

Snart fyller våran goding redan 3 år så idag hade han med dig glass till dagis och bjöd på. Med sig fick han tre ballonger och en elefant i papper som det står hans namn och födelsedatum på. Det var en riktigt stolt kille som visade detta för pappa och brorsan när vi kom hem :)

Efter målning av lekstugan, som jag som tur var hann måla innan det började spöregna, så ville Elias gå och gunga på lekplatsen. Så på med regnkläder på barnen sen blev det gungning och lek i sanden. På plats bestämde jag mig för att nu var det verkligen dags att Leo fick sina första gummistövlar. Så jag och pojkarna åkte bort till skoaffären i Kinnarp och hittade dessa sötingar till Leo:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0