Feberfri

Igår kväll blev Leo feberfri så imorse blev det en promenad i den underbara solen. Elias ville gå och titta på grävmaskinen som gräver borta vid affären. Och mannen i grävmaskinen körde fram till oss och frågade om Elias ville sitta i den. Han hoppade ur lika snabbt som han hoppade i men oj vad lycklig han var! Sen blev det träff på lekplatsen med alla mammor och barn!

Sen kom Angelika och levererade mina fina smycken jag köpte från Dag och Natt när jag hade smyckesparty.

Efter det somnade jag och barnen gott i några timmar, så skönt när de synkar med vilan!

Nu är ett träningspass avklarat och jag ska hoppa in i duschen sen är det nana som gäller.


Kommentarer
Postat av: Momi

Bröderna bus <3<3

2012-06-14 @ 18:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0