Underbara sol

Jaha texten verkade inte vilja följa med från mobilen så här kommer den i efterhand: Idag äntligen gick vi hela familjen på en promenad. Leo har inte varit ute på länge då Elias blev sjuk först och sen var det ju Leos tur. Men den som njöt mest var nog jag! Jag är van att promenera flera gånger i veckan och man saknar det verkligen då man inte har möjlighet att göra det! Men nu är det bara att köra på och jag hoppas solen lyser mycket framöver så man kan fortsätta att njuta!

Igår hämtade Elias mitt läppglans i väskan, smetade på massor på läpparna och sa att han skulle åka och jobba =) Söta unge! (se bilden nedan).



Kommentarer
Postat av: ENDENISE

sv: små fossingar är verkligen underbar :)

2012-02-14 @ 11:56:25
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0