Loppis och second hand

Jag har varit i second hand butiker ett fåtal gånger och nästan aldrig varit på loppis, men idag har jag varit på båda två! Jag tog med min kära mor och besökte ett loppis i Falköping och även en second hand butik som jag har tänkt gå till så många gånger men som aldrig blivit av. Och jag blev så himla glatt överraskad! Hittade massor som föll mig i smaken perfekt (fick till och med godkänt utav sambon). Så jag lovar att detta var inte sista gången :)

När jag kom hem åt vi lunch och mitt i maten säger Elias att han är mätt, går och lägger sig på soffan och somnar <3
Eftersom Leo också sov la sig jag och älsklingen bredvid varandra i soffan också och somnade!

Äta en hel lunch utan avbrott och sen få vila efter, det är lyx det :)

Dagens Sandra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0