Gårdagens fest

Igår var det premiär! Första gången jag festat sen innan jag blev gravid med Leo. På eftermiddagen åkte jag och syster till mamma för att göra oss i ordning i lugn och ro och sen bar det av till förfest hos Bonnie! Som alltid så har vi så himla roligt! Sen åkte vi vidare till Bogrens i Skövde. Övernattning hos mamma och Dante och sen komma hem till sin underbara familj idag! En mycket lyckad kväll helt enkelt! I eftermiddag ska jag på ljusparty hos Ida och kan men all säkerhet säga att det kommer bli lite shoppat =)

Systrarna


Kommentarer
Postat av: B

Tack för igår! Hade jätte skoj!! :-) får göras om igen tycker jag! Kanske lär dröja lite men....:-P

2012-02-26 @ 14:23:24
URL: http://bonniepetterssorn.blogg.se/
Postat av: Momi

Mysigt att ha er här trots den nattliga väckningen ;) Puss!!

2012-02-26 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0