Familjetid och egentid

Ja idag har jag fått båda delar! En super mysig eftermiddag tillbringade jag, Elias och Leo på Gula villan - unga föräldrar. Sång, fika, målning och massa lek gjorde att barnen stortrivdes. Det gjorde även mamman som fick prata massor med de andra mammorna. Fler måndagar kommer att tillbringas där kan jag lova!

Sen kom Tom direkt från jobbet och åkte hem med barnen medan jag åkte upp till stan för att kika lite i affärer och även handla mat. Skönt med egentid men konstigt nog skyndar jag mig alltid ändå? Men det tänker jag inte göra imorgon...:)

Tulpaner fick älsklingen av mig idag (jag tror han anande att jag köpte dom för egen vinning, men ibland får man vara smart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0