Tidigt nyårslöfte

Sen ett tag tillbaka hade jag bestämt mig för att dagen efter annandagen är det slut på alla onyttigheter och ursäkter. Dags att en gång för alla bevisa att självdisciplinen finns där och det är bara jag som kan göra något för att nå mitt mål i detta fall.

Jag kommer använda mig av Herbalifes produkter, utesluta allt godis, glass och fika, ris, pasta och vetemjöl.

Mitt lagade mål kommer bestå av protein i form av lax, kyckling eller kött. Grönsaker och kolhydrater i form av sötpotatis, vanlig potatis och bulgur.

Till mellanmål kommer jag b.la. äta ägg, frukt eller kvarg.

Det jag kommer dricka är vatten och the.

Träna kommer jag försöka göra 4-5 dagar i veckan. Powerwalks ute och på löpbandet, intervaller på löpbandet, använda mig av träningsdvd:s och träna efter ett ihopsatt träningspass från träningsbloggar och en träningsapp.

1 maj är datumet jag satt och hoppas komma så nära mitt mål som möjligt fram tills dess.

Det här känns så bra och jag har aldrig varit så motiverad som jag är nu, före-bilderna är tagna, måtten tagna och kroppen scannad - nu kör vi!!!

Gårdagens lunch:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0