Headset

Efter att jag lämnat Elias på dagis fick jag massor gjort här hemma då Leo tog en långnap på 3 timmar. Strax efter vi hämtat Elias åkte vi in till stan för att träffa Anna, Lisa och Mira. En vän åt oss alla tre =) Det blev några timmar med fika, lek och prat och när det var dags att åka hem ville Elias inte alls följa med =)

Idag har jag använt mitt trådlösa headset till mobilen som jag köpte på Ullared. Och jag säger bara GUD så bra! Alla timmar man pratat i telefon, hållt den mellan huvudet och axeln samtidigt som man har matat, bytt blöja, lekt, hängt upp tvätt, diskat osv. Nu har jag båda händerna fria och man slipper få nackspärr. Varför har jag inte köpt det tidigare? Jag är supernöjd!

Min underbara söta sköldpadda =)

 

Lek och mys



Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Men gud va söt han är! Ser verkligen ut som en sköldpadda! :)

2011-10-11 @ 09:10:28
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0