Tidigt midsommarfirande

Om ca 2 timmar kommer våra vänner från Varfofta hit, för idag ska vi fira midsommar =) Då de inte kunde nästa helg så bestämde vi oss för att fira en helg tidigare. Först blir det god lunch med jordgubbstårta efter sen massa lek utomhus (hoppas att vädret håller i sig tills barnen somnar ikväll). Senare blir det grillning och kvällen kommer att tillbringas på altanen med mat, dricka, spel och förhoppningsvis mycket skratt! Då jag ammar kommer jag varken äta färska potatisar (äter vanliga istället) eller jordgubbar, dock lika bra det eftersom jag ändå ska hålla mig ifrån sötsaker.

Glömde skriva igår att när Leo vaknade på morgonen och jag skulle ta upp honom ur sängen hade han vänt sig så han låg med huvudet nere vid fotändan, godingen =)


Våran Leo-bus

Våran Leo-bus


Kommentarer
Postat av: momi

Godingen <3

2011-06-18 @ 12:38:12
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Sötunge! :)

2011-06-18 @ 14:19:27
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0