Stressigt besök i stan

Inatt vaknade inte Leo förrän 05.20, så länge har han aldrig sovit förut =) Hade dock varit ännu skönare om inte Elias hade vaknat samma tid...förstår inte hur han kan vara pigg vid den tiden? Medan Tom tog Leo och gick upp för att sova lite till satt jag och Elias och myste här nere i soffan. Sen började jag må illa och frysa så jag gick upp och bytte med Tom. Hur mysigt var det inte att krypa ner i en varm säng bredvid en sovande Leo =)

Sen var det dax att åka in till stan. Fortsatte mitt sökande efter en klänning till dopet och jag hittade en! Köpte även lite presenter och efter det var det dags att åka till vårdcentralen för att kolla halsen. Har haft ont i 2 1/2 vecka så börjar jag ledsna. Hade fått tid kl. 11 och fick inte komma in förrän kl. 11.35, sen vänta på provsvaret i yttligare 20 min. Ska det behöva ta en timme för att skrapa lite med en topz på mandlarna? Visade sig i alla fall att det inte var halsfluss så det va skönt. Nu är det bara att stå ut tills det släpper, tyvärr har även hostan kommit tillbaka nu också. Har därför inte promenerat idag då jag känt mig lite hängig. Kanske dags att börja lyssna på kroppen snart?

Efter att Tom åkte till jobbet har vi i princip bara suttit och myst i soffan. Elias fick hålla Leo i knät (givetvis med mammas hjälp) och jag kan säga att det var en stolt storebror som satt där =) Nu blir det lite tv-tittande och sen troligtvis tidigt i säng ikväll.


Blommig klänning



Kommentarer
Postat av: momi

Gör du alldeles rätt i stumpan. LYSSNA på kroppen nu!! Ska vara mer rädd om dig. Puss & Kram

2011-06-20 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0