Novas dop

Igår döptes min systers dotter och jag och Tom är numera hennes faddrar =) Det var ett jättefint dop och allt gick jättebra. Det var dock nära att gå lite snett då jag kom på när vi parkerade utanför kyrkan att jag hade glömt dikten som jag skulle läsa hemma! Jag hade glömt det som var i princip viktigast att ta med sig och dopet skulle börja om 10 minuter, PANIK! Tur att det finns Iphone som man snabbt kunde hitta dikten på och skriva ner på ett papper. Efteråt bjöds det på god mat och god tårta.

Snart är det även dags för oss att börja planera dopet för Leo. Det är lite blandade känslor. Självklart ska det bli kul men samtidigt är det väldigt mycket som ska planeras och göras innan. Det första på listan är att boka kyrkan och prästen!

Vad skönt det har varit med sol idag. Kan faktiskt erkänna att det varit rätt skönt med lite sämre väder nu när vi varit sjuka men nu är pojkarna friska och jag är väl förhoppningsvis på bättringsvägen så nu får det gärna bli fint väder. Tänker inte sitta inne bara för att jag fortfarande är lite sjuk. Här ska passas på att sola =) Skönt att jag precis fått hem min nya bikini som jag beställt!

Eftermiddagen har jag, Elias och Leo spenderat med våra vänner Anna, Lisa och Mira. Alltid lika kul att träffas =) När vi sen kom hem fick Elias duscha och äta. Därefter en sagostund för att sedan stensomna kl 18.30. Trött kille efter att vakna kl 06.00 och bara sova en halvtimme på dagen.

Nu blir det till att plocka upp här hemma och sen lite te framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0