Host, host

Inatt sov Elias 13 timmar, hade säkert kunnat sova lite till om jag inte hade väckt honom för att det var dags för dagis =) Han hostade inte en enda gång under natten så jag tror att hostan redan börjar ge sig, skönt! Efter att jag och Leo lämnat honom på dagis blev det baddags för Leo då det hänt en liten olycka =) Sen la vi oss i soffan och vilade i 1 1/2 timme. Kände att jag behövde det då hostan och förkylningen även har kommit och hälsat på mig nu. Hoppas att jag blir frisk till helgen då det ju både är midsommar och dop. Jag som ska läsa en dikt vill ju inte stå där och få värsta hostattacken.

När Tom kom hem från jobbet åkte han och Elias in till stan och handlade och när de kom hem bakade de chokladbollar. Vet inte vem som tyckte det va godast =) Tyvärr fick jag ju nöja mig med att se på.


En nybadad kille




Först rulla...




Sen äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0