Frissan=egentid

Idag har jag äntligen varit och klippt mig. Var nog ungefär 8 månader sen sist =) Blir så när man har långt hår, då har man ju ingen frisyr att underhålla. Skönt med lite egentid i ca en timme också.

Innan jag åkte lämnade Tom in våran ena bil på service. De passade samtidigt på att kolla ac:n. Som tur var hittade de inget läckage för då hade det blivit dyrt. Så nu fungerar det som det ska igen, skönt!

När Tom åkte och jobbade fick jag sällskap av våra grannar Elin, Vidar och lilla Stina. Vi hade blåst upp Elias pool som han fick i födelsedagspresent så vi bjöd över dom på lite bad och fika! Så trevligt!

Storakillen sover så nu ska jag gå och mysa med Leogodingen som just nu sitter bredvid mig i babysittern och smaskar på sin hand =)


Skönt med fräscha toppar och uppklippt




Denna byggde Elias alldeles själv ikväll


Kommentarer
Postat av: momi

Håret blev jättefint gumman. Och det ser ut som han behöver mer duplo. Får väl investera i det på måndag ;)

2011-07-01 @ 01:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0