04.50 - nej tack!

Ja det var den tiden som Elias slog upp sina blå imorses. Leo vaknade 04.30 för att äta sen blev det inget mer sova för mamma. Förstår inte varför Elias vaknar så tidigt? Han somnade i och för sig 18.30 igår, men ändå! Tvekade lite på om jag skulle gå med honom till dagis, om han verkligen skull orka hålla sig vaken till 11.30 men jag bestämde mig för att göra ett försök. Sa till fröknarna att de fick ringa om han blev trött och att jag skulle hämta honom lite tidigare. När jag och Leo kom dit möttes vi av en pigg goding som ropade mamma =)

Eftermiddagen har vi spenderat hos min syster! Har ju varit så himla varmt och skönt idag så Leo och Nova låg på en filt under parasollet medan jag och Elias sparkade boll och byggde sandslott och gjorde kakor i sandlådan. Moster höll sig i skuggan med de små.

En liten stund efter att Tom kommit hem från jobbet kom min morbrors fru och kusinen på lite fikabesök. De hade mig sig en present till Leo och självklart fick storebror också en =) Leo fick jättefina kläder och Elias fick ett strandkit med spade, kratta, sandformar och såpbubblor.








Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Vilka puddingar! :)

2011-06-28 @ 20:47:31
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: momi

Vilka underbara barnbarn man har fått <3

2011-06-29 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0