Ute hela dagen lång

Idag har vi spenderat i princip hela dagen utomhus, underbart! På förmiddagen blev det promenad och sen lek i trädgården med bl.a. poolbad! Även lunchen åt vi ute i vår pergola. Tom jobbar jour och jag kände för att hitta på något så ringde mamma och syster och bestämde träff uppe på sommarhemmet för lite fika och mys. Även Nova, Robin och Dante följde med. Så där tillbringade vi några timmar med glass, fika och lek. Då vi skulle åka hem fick Elias syn på en motorcykel och ville ju såklart sitta på den. Så vi bestämde att åka till mammas vän Tommy så att godingen äntligen kunde få sin premiärsittning. Först vågade han inte sitta på den men det gick bra när även jag satte mig. Men tillslut satt han på motorcykeln helt själv och tro mig, han ville aldrig åka därifrån. Hemma var vi inte förrän 19.30. Så det blev kvällsmat, dusch, lite sagostund sen somnade godingen gott. Trodde även Leo skulle somna för natten men nu sitter han här i mitt knä =) Får gå och mysa lite med honom och greja iordning i huset får jag göra...sen =)

 Slumrar i vagnen









Stolt kille


Kommentarer
Postat av: Momi

Tack för idag. Mysigt på sommarhemmet och sen sååå lycklig kille när han äntligen fick sitta på motorcykeln <3

2011-07-31 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0