Rask takt

Idag har det gått i ett trots att jag ändå inte tycker jag gjort så mycket. När Elias va på dagis passade Tom på att måla klart det första lagret i köket så nu ska vi bara måla en gång till imorgon. Jag gjorde lite annat som att dammsuga, tvätta plocka iordning osv. Tiden gick fort och sen va det dags att hämta snutten och jag kunde inte göra annat än att le när jag kom till dagis. Han va blågrå över hela sig. Hela händerna, hela t-shirten som idag självklart var vit =) De hade satt upp ett stort collage ute på staketet och barnen hade fått måla med vattenfärg. Man såg precis vart Elias hade målat då det gick en bred blågrå rand från början till slutet av pappret =)

I eftermiddag när Tom åkt till jobbet gick vi en promenad med syster, Robin och Nova. Självklart sken solen som mest när vi var ute och man får allt gå på om man ska hänga med Robins älgkliv =) Svettig efter promenaden-check!

Kvällen har mest tillbringats i soffan med bokläsning och mys <3





Kommentarer
Postat av: Momi

Så söt "lortgris" <3

2011-07-07 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0