Lek och mys

Idag har Tom jobbat en röd dag vilket innebär 12 1/2 timme. Tänkte att det skulle bli en lång dag hemma med barnen men det har verkligen gått hur bra som helst! Elias har varit på myshumör i princip hela dagen och bara gått och grejat och lekt. Båda pojkarna brukar vara väldigt synkade i sin sovning och så även idag. Elias sov 2 1/2 timme och Leo 3 timmar vilket resulterade i att även jag fick sova en bra stund, underbart! På eftermiddagen gick vi en promenad och hamnade hos syster en snabbis. Sen fick vi bråttom hem för farmor och farfar skulle komma på besök. När vi kom hem slängde Elias av sig tofflorna och hoppade i poolen, sen tog vi av kläderna =) Underbart när det är sol och skönt väder så man kan vara ute.

Borde verkligen sätta mig och börja sy gardinerna till altanen nu men drar mig lite för det. Lockar mer att krypa ner i soffan bredvid älsklingen.

Idag gick Elias iväg och efter en stund hittade jag honom vid köksbordet. Han hade burit dit sitt pussel och satt och pusslade. (lärde sig pussla alldeles själv igår) Söta unge!



                                        Leo tycker Långa farbrons hand är mumma att äta på



Kommentarer
Postat av: Momi

Så fina killar. <3

2011-07-16 @ 22:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0