Kalas

Idag har vi haft lite kalas eftersom jag fyller år på tisdag. Fick jättefina presenter: presentkort på vero moda, en väska, ett namnhalsband i silver, blommor och två presentkort på presentshoppen. En affär som ligger här i Kinnarp som har både kläder och inredning. Så kan nog säga med säkerhet att det blir en promenad dit imorgon och köpa något fint till hemmet. Jag älskar verkligen den affären! Blev lite fika inomhus sen gick vi ut i det sköna vädret. Smågodingarna satt i varsin famn i skuggan coh Elias gick runt och åt vinbär och körsbär och självklart blev det även bad i poolen. Tack för en mysig eftermiddag och för de fina presenterna!

Är precis hemkommen efter en kvällspromenad med syster. Denna gången gick vi själva utan barn. Kändes väldigt konstigt måste jag säga. Vet inte när jag var ute och gick själv sist. Ingen vagn att köra, ingen att titta på och helt plötsligt kunna röra armarna helt fritt =) Ida lurade på mig att vi skulle köra lite intervallträning också =) Blev i alla fall några sekunders löpning men då det var dags att gå vägen hem från Ida så tänkte jag att ähh, jag försöker väl. Så sprang från henne och hela vägen hem. Var i och för sig bara 10 minuter men då jag inte sprungit på väääldigt länge så känner jag mig stolt!



Bjöd på marängtårta med chokladkräm, grädde,
krossad daim och jordgubbar



Elias tyckte tårtan va mumma =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0