Inställda planer...

Idag va det tänkt att vi skulle åkt till Borås djurpark. Men imorses kändes Elias väldigt varm och javisst, 38,7 i temp så det blev till att stanna hemma. Senare under förmiddagen så steg tempen till 39,3. Elias har varit hur go som helst och gått här hemma och lekt, det märks ju nästan aldrig på honom när han är sjuk. Vi tyckte båda det var bäst med en "innedag" för honom. Men han är ju van att vara ute varje förmiddag på dagis och varje eftermiddag med oss så visst tyckte han det var tråkigt.

Måste ju bara berätta att två nätter i rad nu har Leo sovit hur bra som helst (inte för att han inte gjort det innan). Natten till igår sov han mellan 20.30-06.30 och inatt mellan 20.00-06.30. Finns bara ett ord: Lovely!

Idag måste jag erkänna att jag har syndat. Har både blivit lite glass och godis men någon dag måste man få fuska lite och ikväll har jag och Tom myst till det lite med fetaostdipp, oliver och baugette. Nya tag imorgon igen =)

Nu väntar lite minispa med dusch, hårinpackning, ansiktsmask, måla naglarna och sen har älsklingen lovat mig en timmes massage, jag tackar och tar emot =)

Denna glassen från SIA var helt sjukt god!


Kommentarer
Postat av: Momi

Du är verkligen värd att unna dig lite ibland när du kämpar så himla bra jämt. Gör det med gott samvete. :) Hoppas Drooden mår bättre när han vaknar. :)

2011-07-14 @ 01:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0