Grannfika

Idag var vi bjudna på fika hos våra kära grannar Elin, Peter Vidar och Stina. Elias och Vidar som är nästan lika gamla leker väldigt bra tillsammans. Godingen va väldigt trött när vi va där vilket är förståligt med tanke på att han vaknade kl. 05 imorse. Börjar se ett mönster, han brukar vakna väldigt tidigt på söndagar. Så när de flesta andra familjer kanske har sovmorgon på söndagar så kan jag garantera att familjen Carlgren/Svensson är uppe för länge sen =) Han va till och med så trött att han tackade nej till fika, vilket aldrig någonsin har hänt förut. Så medans vi fikade var han i rummet bredvid och lekte!

Efter vi varit ute och gått ikväll och Elias skulle äta började han skruva på sig, ta sig för magen och säga ajaj. Han var ledsen en stund men det blev bättre efter lite massage och en dusch men då jag skulle klä på honom började han skrika och ta sig för magen igen. Men då han fått på sig pyjamasen gick han ut till köket och åt upp det sista utav maten som han inte kunnat förut, sen har det inte varit något mer. Hoppas att det bara var något tillfälligt magont. Min lilla godingen, det skär i hjärtat när man ser att sitt barn har ont.

Bjuder på lite bilder som togs innan min studentbal 06, tänk att det var så längesen....









Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Men Gud vilka fina bilder!! Vackra syster <3

2011-07-18 @ 21:56:40
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0