Fredagsmys

Jag älskar verkligen fredagar när man är mammaledig. De känns bara lite mer speciella än veckans andra dagar. När jag jobbade så var det värsta jag visste att åka och jobba en fredagkväll. Lämna Elias i 2 timmar på dagis tills Tom slutade och möta alla bilar på väg till jobbet och veta att många kanske slutade lite tidigare från jobbet, var på väg att handla lite gott inför kvällen för att sen åka hem och mysa med sin familj. Mest tycker jag självklart om när Tom också är ledig, som ikväll! Så denna fredag blev det tacomys och Elias åt som aldrig förr. Allt starkt tycker han om, både lök och tacosås är mumma.

Lite senare blev det en promenad och massa prat med vännen Jennina =) Synd bara att det började regna.

Nu har Tom precis målat färdigt i köket så snart blir det att inta soffan med en kopp te och bara mysa och prata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0