En vaken natt...

Ja vad ska man säga =) Kl. 03 började Leo vakna till men väntade till 03.30 med att vilja komma upp då det var dags för mat. Direkt när han hade somnat hörde jag små trippande steg på övervåningen. (Då jag ammat på natten/morgonen brukar Leo alltid få sova i vagnen och jag lägger mig på soffan. Mest för att det är smidigast och för att inte väcka Elias) Kl. var då 04. Jag gick upp till Elias och vi la oss i hans säng. Ca. två timmar senare somnade han om och då började Leo göra säg hörd på nerevåningen. Så snabbt upp så att inte Elias skulle vakna till igen. Leo somnade om bredvid mig i soffan efter ett tag och vaknade sen 07.45, Elias vaknade en halvtimme senare. Puh! Sova är överskattat, eller vad säger ni =) Efter frukost och morgonbestyr blev det att ge sig ut på en promenad i den friska (läs kvava) luften för att inte somna.

Lite senare kom Dante/morfar och hjälpte oss ta bort elementet i köket. Då Tom endast jobbar tre pass nästa vecka tänkte vi köra igång med vår lightrenovering av köket. Måla väggar och lister, byta golv och måla kakel. Ska bli skönt att fräscha upp det lite även fast det är helt okej nu.

När Tom kom hem från jobbet gick vi ut i trädgården och grejade lite, skönt när det blir lite svalare ute!

Nu hoppas vi på lite bättre sömn inatt för oss alla =)

(bilder kommer imorgon då det inte fungerar att ladda upp ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0