Efterkontroll

Tittade som tur va på almanackan igår och fick se att jag hade tid för efterkontroll imorses kl. 8. Rolig tid! Fick väcka Leo så han kunde äta lite innan jag åkte annars hade han vaknat när jag varit borta och då hade jag bara känt mig stressad. Skönt att ha varit där i alla fall. Gick b.la. igenom förlossningen och bad att få utskrivet förlossnings samt mödravårsdsjournalen på både Elias och Leo, det är kul att ha det sparat. Fick veta lite klockslag och så vilket är kul för när man väl ligger där har man verkligen noll koll på tiden.

När jag kommit hem åkte Tom och Elias in till stan en sväng medan jag och Leo passade på att gå till syster en sväng. Var dags för lite bokföring och mys med lilla kusinen!

Idag är det nog rekord för Elias. Han vaknade kl 06.30 imorse och har endast sovit 5 minuter på hela dagen. Undrade hur eftermiddagen skulle bli man han har varit på ett underbart humör min älskling. Men 18.20 så nattade jag honom och han somnade så gott.

I förrgår vände sig ju som jag tidigare skrivit Leo om från rygg till mage. Då tänkte vi att det dröjer säker tills nästa gång han gör det men vi fick inte vänta länge =) På morgonen då jag skulle ta upp honom låg han redan på magen och under dagen vände han sig 5 gånger till. I eftermiddags vände han sig 3 gånger på 5 minuter. Så nu tillbringar vi dagarna på en mysig filt på golvet =)

Kusinerna


Busar med moster

Lånar mammas ansiktsvatten, det ska börjas i tid =)





Kommentarer
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Jag kan va bra rolig ibland ;)

2011-07-27 @ 07:40:04
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad lik Leo är Tom när han sitter hos Ida...

Det är dags att börja i tid att sköta om sin hy :)

2011-07-27 @ 07:49:15
URL: http://lilljantan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0