Dockvagn

Idag kom farmor och farfar förbi med lite saker de köpt till oss på ullared. Bl.a. fick Elias en dockvagn. Vi har pratat ett tag om att vi skulle köpa en till honom för han leker ofta med det på dagis och kommer han till en kompis som har dockvagn är den det första han går fram till. Fanns som vi anat inga "killfärger" men själv tycker jag bara det är kul med lite rosa i familjen =) Hämtade upp två dockor från källaren som jag hade när jag var liten. Det dög inte med hunden eller elefanten utan det skulle vara en "ocka".

Har även varit en snabbsväng hos syster och hjälpt dem när de skulle skruva upp köksfläkten. Äntligen fick jag pussa på lilla Nova för nu har jag äntligen förklarat mig själv som frisk från alla baciller =)

Nu sover mina pojkar gott och Tom är på jobbet. Alltså är det väldigt tyst och lugnt här hemma. Blir snart en dusch sen kanske kolla runt lite efter saker att skriva på min önskelista =)

Tack farmor och farfar


Kommentarer
Postat av: Karro

Åhh en alldels egen dockvagn! Vet att min lilla Alfred sjulle bli galet avis om han såg den rosa fina barnvagnen;-)

Kram K

2011-07-04 @ 00:37:09
URL: http://www.hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0