Back on track

Idag har Elias mått mycket bättre. Det har varit två dagar av nästan 40 graders feber men imorses var den äntligen försvunnen. Jag har sovit båda nätterna i godingen säng och tycker ju det är såå mysigt. Igår morse hade han knappt någon feber så då fick vi besök av min vän Anna med familj. De har också två barn. Lisa som är 4 dagar äldre än Elias och Mira som är 13 dagar äldre än Leo =) Elias gick mest med sin tutte och snutte och då vi tog tempen igen hade han 39,6. Nu är dagis stängt i 2 veckor så då kanske han kan få vara frisk ett litet tag i alla fall.

Igår kom äntligen mina gardiner som jag beställde för 1 1/2 månad sen. Tänk att det ska ta så lång tid för att få hem lite tyg. Ja för färdigsydda är dom inte. Så idag har mamma varit här och hjälp mig att mäta och klippa så nu är det bara det roliga kvar. Får nog bli att börja sy imorgon.

Jag och Tom har kommit fram till att vi skulle vilja köpa en hushållsassistent. Vet att det finns väldigt dyra sådana men vi hade nog kanske tänkt oss en liten billigare variant. Får nog ta och kika runt lite.


Skulle ju inte tacka nej till denna snygga från KitchenAid

Artisan Köksmaskin Röd, NU! Inkl. Glasskål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0